דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שלוש דרכים למציאת הנישה לבלוג שאתה מעוניין להקים 

מאת    [ 14/02/2009 ]

מילים במאמר: 465   [ נצפה 2318 פעמים ]

האם מישהו ייקרא את הבלוג שלי?

שאלה קצת מפחידה היינו אומרים, אבל זו האמת – אתה צריך לצאת מנקודת הנחה שברגע שהחלטת להקים בלוג אישי תצטרך לכתוב בו כל יום במשך מספר שנים, להשקיע ממיטב זמנך,

 

ולכן עולה השאלה – אם כבר החלטת לעשות את זה למה לא להקים בלוג בתחום רווחי ופופולארי?

השאלה היא האם אתה תבנה את הבלוג שלך מתוך תקווה שמישהו ישים לב אליך או שתבחן את הנושא עליו אתה רוצה לבסס את הבלוג שלך ותעשה זאת בצורה מושכלת, נכונה ומודרכת?

האמן לנו – עדיף ללכת על השיטה השנייה.

 

תחילה עליך למצוא מילות מפתח הקשורות לנושא שלך  - לדוגמא, נחזור לנושא השיווק הרשתי. אם נשתמש באחד מכלי החיפוש הפופולאריים, נאמר GOOGLE KEYWORD TOOL ונרשום שיווק רשתי נקבל מספר תוצאות שהמעניינת ביותר היא המילה "MLM" – אדם שלא נמצא בתחום, לא מודע לעובדה ששיווק רשתי נקרא גם MLM היינו Multi Level Marketing  , וזה אומר שאם הוא לא היה מחפש מילות מפתח הקשורות לתחום שהוא רוצה לבסס את הבלוג שלו עליו, התנועה לבלוג שלו הייתה מצטמצמת באופן משמעותי וחבל. ברור לכל שבכל נושא שהוא ישנן מילות מפתח הקשורות לנושא שאנשים לא מודעים  אליהן – לצורך העניין, הידעת שלמושג –Mixed Martial Arts  (אומנות לחימה משולבת) יש מילות מפתח הקשורות לנושא הנקראות – "mma" ו- "MMA".

 

דבר שני שעליך לעשות הוא לחפש מילות מפתח משווקים אחרים -  הכוונה היא לחפש תחומים אחרים שקיים הסיכוי שהחיבור בין השניים יוביל לשילוב מנצח.

נמשיך עם הדוגמא של שיווק רשתי. עכשיו צריך לחשוב על שווקים הקשורים לתחום הזה דוגמת פרסום, קופירייטינג, עבודה מהבית ועוד. נחפש לצורך הדוגמא את המילה קופירייטינג. אנחנו יכולים להגיד לך שהמילה הזו מאוד פופולארית בגוגל , ולכן השילוב שלה בבלוג שלך יחד עם צמד המילים "שיווק רשתי" ושימוש במילים הקשורות לתחום דוגמת "MLM" עתיד לשפר משמעותית את התנועה לבלוג שלך.

 

המטרה הסופית שלך היא לחלק את הגולשים המיועדים לבלוג שלך – מה זה אומר?

אם תצליח לחלק את הגולשים לבלוג שלך לפי תחום ההתעניינות שלהם, כי אז תוכל לבנות מאמרים שונים המיועדת לכל קהל יעד, כך שגם אם התחום הראשי שבו אתה עוסק הוא שיווק רשתי, לצורך העניין, גם אנשים המעוניינים ללמוד, להבין ולקרוא על קופירייטינג יוכלו לעשות זאת.

 

מה שעשינו הוא דבר מאוד פשוט – לקחנו נושא ראשי, עליו יתבסס הבלוג שלנו, לאחר מכן תחום המוגדר כ"תחום נדרש", זאת למדנו באמצעות כלי החיפוש השונים, שילבנו בין שני הנושאים וכך  ניתן ליצור בצורה אופטימאלית זרימה רבה אל הבלוג שלך.

 

"הזוג שאמר,לא!" מייסדי ארגון הסודות וכותביי הספר "כל הסודות על שיווק רשתי נכון".
אם גם אתם מעוניינים לעשות את השינוי שאנחנו עשינו נשמח לעזור לכם.

לקבלת הספר "כל הסודות על שיווק רשתי נכון" בחינם גלשו ל:

http://RanNTali.co.cc



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשיבות היוגה לאיזון אורח חיים יושבני  -  מאת: מיכל פן מומחה
היתרונות של עיצוב בית בצורת L -  מאת: פיטר קלייזמר מומחה
לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים.. תחשבו שוב -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב